اجاره خودرو در تهران - تشریفات سورنا سیر

تشریفات سورنا سیر اجاره دهنده انواع خودرو مدرن و تشریفاتى با بهترین کیفیت و قیمت

اجاره خودرو در تهران - تشریفات سورنا سیر

تشریفات سورنا سیر اجاره دهنده انواع خودرو مدرن و تشریفاتى با بهترین کیفیت و قیمت

  • ۰
  • ۰

1. عدم نگرانی در مورد از دست رفتن ارزش خودرو

بزرگ ترین مزیت اجاره ماشین در مقایسه با داشتن ماشین شخصی، نداشتن هزینه‌های استهلاک خودرو است. مصرف‌کننده نه تنها می‌تواند با خیال راحت هر نوع و مدل خودرویی را سوار شود، بلکه لزومی ندارد نگران از دست رفتن ارزش خودرو در بازار باشد.

درصورتی که قرارداد کرایه کامل باشد، شخصی که خودرو را کرایه می‌کند هیچ مسئولیت مالی متحمل نمی‌شود (البته با فرض بر اینکه هیچ تصادفی که به ماشین خسارت بزند اتفاق نیفتد).

در اکثر موارد، یک ماشین جدید به محض اینکه با آن رانندگی شود، بیش از 30 درصد از ارزش کلی خود را از دست می‌دهد.

اجاره خودرو

2. عدم نیاز به صرف هزینه زیاد برای بیمه‌

در صورتی که شما بخواهید ماشینی را کرایه کنید، شرکت های اجاره خودرو ماشین های خود را بیمه کرده اند. همان بیمه خودروی کرایه‌ای، بدون نیاز به صرف هزینه‌های بالا زمانی که شما آن اتومبیل را کرایه کرده اید، آن خودرو را پوشش می‌دهد.

اما قبل از اینکه فرض را بر این بگذارید که شرکت اجاره خودرو ، ماشین کرایه‌ای شما را نیز تحت پوشش قرار می‌دهد، با شرکت اجاره ماشین تماس بگیرید و مطمئن شوید.

شما باید بیمه‌نامه خودرو را برای مدت زمان اجاره در نظر بگیرید. در صورتی که خودرویی که شما کرایه کرده اید در تصادف آسیب ببیند در صورت داشتن بیمه دیگر لازم به پرداخت هزینه زیاد نخواهید بود.

تقریبا همه شرکت‌های کرایه خودرو، پوشش‌های بیمه‌ای ارائه می‌دهند که می‌توانید به عنوان بخشی از قرارداد کرایه، هزینه آن را پرداخت کنید. این هزینه‌ معمولا ارزان‌تر از تهیه بیمه از شرکت‌های بیمه به مدت محدود است.

3. عدم نیاز به پیگیری تعمیرات و نگهداری خودرو

هزینه تعمیرات و نگهداری خودرو گاهی سر به فلک می‌زند، اما از طرفی قصور در انجام به موقع تعمیرات و نگهداری خودرو، ممکن است منجر به رخدادهای فاجعه‌باری شود که در صورت وقوع شما را مجبور می‌کنند خودرو را برای انجام تعمیرات در تعمیرگاه بگذارید.

مزیت بزرگ خودروهای کرایه‌ای این است که دیگر لزومی ندارد مصرف‌کننده‌ نگران تعمیرات و نگهداری خودرو باشد.

خود شرکت کرایه خودرو، تمامی کارهای لازم برای تعمیرات و نگهداری خودروها را انجام می‌دهد، و تنها کاری که مصرف‌کننده باید انجام دهد پر کردن باک بنزین خودرو است.

البته در برخی از قراردادها پرکردن باک هم آژانس اجاره خودرو انجام می دهد.

برای کسانی که خودرو را برای بلند مدت کرایه می‌کنند نیز شرکت کرایه خودرو معمولا دوره‌های زمانی را مشخص می‌کند که ماشین را برای انجام تعمیرات دوباره به شرکت ببرید و یا با یک ماشین دیگر تعویض کنید.

4. بهره‌مندی از مزایای برنامه‌های تکریم مشتری

از دیگر مزایای بزرگ استفاده از وسایل نقلیه کرایه‌ای، بهره‌مندی از مزیت‌های برنامه‌های تکریم مشتری است.

اکثر شرکت‌های اجاره ماشین برای حفظ وفاداری مشتری‌های خود، برنامه‌هایی برای تکریم از مشتری‌ها ارائه می‌دهند که طی آنها می‌توانید از تخفیف‌های ویژه و حتی امکانات رایگان بهره‌مند شوید.

برای امکان شرکت در برنامه‌های برخی از شرکت‌های اجاره ماشین ، باید قبل از بستن قرارداد، برای برنامه مورد نظر ثبت نام کنید. بنابراین قبل از انتخاب شرکت کرایه خودرو و بستن قرارداد از این موضوع مطلع شوید.

  • ۹۷/۰۳/۲۲
  • ejarekhodro sorena

اجاره خودرو

اجاره ماشین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی